فرشته آسماني من

خبر خوش

1390/2/7 17:30
نویسنده : مامان
190 بازدید
اشتراک گذاری

امروز دقيقا يک هفته از خبر بچه دار شدن بهترين دوستم مي گذره وقتي بهم خبر دادن خيلي خوشحال شدم مثل اينکه بچه خودم باشه .از اون لحظه به بعد بيشتر به فکرت هستم و بيشتر دوست دارم که کاشکي پيشم بودي.آخه دکترا مي گن اگه تو بياي براي هردومون خطرناک ولي من باور ندارم مي دونم اگه خدا بخواد و لياقتش را داشته باشم حتما تو رو برام ميفرسته پس تا اون موقعه هميشه تو ذهنمي و باهات حرف مي زنم تا وقتي يک روز اومدي بدوني چقدر منتظرت بودم و چقدر برام عزيزي .مطمنئنم خدا يدونه از شما فرشته هاي کوچولوي ناز رو برام مي فرسته.

 

                                                                                                                                                                                      

 

      

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان دوقلوها
7 اردیبهشت 90 18:32
سلام خانمی من حدود 10 سال منتظر بچه دار شدن بودم دکترای مختلفی رفتم ولی هیچکدوم جواب نداد تااینکه موسسه رویان رفتم با یک ویزیت جواب گرفتم الان دو تا دختر کوچولو تو دلم دارم . هیچ وقت از مادر شدن ناامید نشو من مطمئنم همه یک روزی مادر میشن پس اول امیدت به خدا بعد هم به دکترای خوب باشه امیدوارم به همین زودیها به نتیجه برسی