فرشته آسماني من

شعرهاي کودکي

1390/2/7 17:32
نویسنده : مامان
219 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم ظهرت بخير

امروز مي خوام 2 از شعرهاي دوران کودکيم که خيلي هم معروف هستند و مطمئنم همه ايرانيها از بزرگ و کوچيک دوستش دارن و ازش خاطره دارن .يه رازي رو بهت بگم بين خودمون باشه من هنوزم دوستش دارم و هميشه مي خونم مخصوصا براي دخمل خاله مريم. قول ميدم وقتي اومدي يادت بدم بخوني

 

                                    niniweblog.com

يه توپ دارم قل قليه  ، سرخ و سفيد و آبيه

من اين توپو نداشتم ، مشقامو خوب نوشتم

بابام به من عيدي داد ، يه توپ قل قلي داد

                                   niniweblog.com

عروسک قشنگه من آبي پوشيده  ، تو رختخواب مخمل آبي خوابيده

مامان رفته بازار اونو برام خريده  ، قشنگ تر از عروسکم هيچکس نديده

عروسک من چشماتو باز کن ، وقتي که شب شد اونوقت لا لا کن

 

تو هم وقتي بياي  عروسکککککککک    ناززززززززززززززززز منيييييييييييييييييي

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)